20.1.2008.

Heh, da vam pisem kako mi je bilo na koncertu

Grlicu je pjevao, ali me nije ni blizu pogodila kao sto sam mislila. Istina, cijelu noc sam ga pogledom trazila po sali…mislila na njega…pricala o njemu…ali bez nekih velikih osjecaja.

🙂 Pojavila se i moja stara ljubav. Nasao djevojku pa je vodio za rukicu okolo heheh. Izgleda je naisla ona koja ce ga smiriti kad ja vec nisam mogla 🙂 Ali kao sto kazu, svaki muskarac jednom upozna zenu koja ha uspije vezati 🙂

Dalje…he he he…bilo je jos nekih meni dragih ljudi 🙂

Bilo je i zgodnih specijalaca. One uniforme im fakat dobro stoje 🙂 pa sam ja kao i obicno vise gledala u njih nego u pozornicu.

I tako je Zeljko pjevao o ljubavnicima, tudjim zenama koje je ujutro na taxi pratio, kafanama, vinu, vodki…dobijenim sinovima koje je trebalo cestitati…a ja, skoro u svakoj pjesmi sam nasla bar po jedan stih samo za svoju dusu.

tanyica

Komentariši